Duurzame Huizen Route 2024 Nijkerk huis

Inspireer anderen tijdens de Duurzame Huizen Route 2024

Hebben jullie de vloer geïsoleerd, HR++ glas aangeschaft of een andere duurzame maatregelen genomen in huis? Deel jullie ervaring met mensen die willen weten hoe dat is, hoe jullie het hebben aangepakt en wat je dan zoal tegenkomt. Inspireer anderen tijdens de Nationale Duurzame Huizen Route.

Deel uw eerlijke verhaal

Al een aantal jaar delen talloze huiseigenaren hun ervaringen over het verduurzamen van hun huis via het landelijke platform van de Nationale Duurzame Huizen Route. Of het nu gaat om ledlampen of een warmtepomp; alle verhalen zijn waardevol. Voor mensen die zich aan het oriënteren zijn, is het prettig om eerlijke ervaringsverhalen uit de eerste hand te horen.

Online woningprofiel

Iedereen die zijn of haar huis aanmeldt, krijgt een eigen woningprofiel. Dit profiel komt tussen de 2.250 andere duurzame woningprofielen te staan. Mensen die ook aan de slag willen met verduurzamen, kunnen deze duurzame huizen bekijken, online een vraag stellen en verhalen lezen op de website.

Open dagen

Huiseigenaren die het leuk vinden, kunnen hun huis ook openstellen voor bezoekers op afspraak. Op zaterdag 2 en 9 november 2024 zijn de landelijke open dagen. Dan stellen honderden huiseigenaren tegelijk hun deuren openen voor bezoekers en geven uitleg over de duurzame maatregelen die ze hebben genomen.

Duurzame Huizen Route inspireer en deel ervaring

Duurzame Nijkerkers

Wilt u verhalen lezen over mensen uit gemeente Nijkerk, die iets hebben gedaan aan hun huis zodat ze energie besparen of opwekken? Lees dan onze rubriek Duurzame Nijkerkers.

Duurzame Nijkerkers Nijkerk