Klimaatkamer Tournee kwekers Duurzaam Nijkerk

Klimaatkamer gaat na de zomervakantie weer verder

Na een heerlijk seizoen gratis tips en advies geven over het vergroenen van tuinen en huizen in gemeente Nijkerk neemt de Klimaatkamer een kleine break. Tijdens de zomervakantie sluiten tijdelijk de deuren en gaat onze Regenwateradviseur op vakantie. In september gaat het pop-up loket weer open op een nieuwe locatie, die we rond die tijd bekend maken.

Bedankt!

We danken onze lokale ondernemers Sander van Soeren Tuinplanten, Bast de Plantgigant en Tuincentrum Muis voor de samenwerking tijdens de Klimaatkamer Tournee 2024.

En we danken u en alle andere inwoners die aan de slag zijn gegaan met het groener maken van hun tuin (en huis), zodat de natuur in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen weer meer ruimte krijgt om in balans te raken en blijven.

We wensen u een zonnige zomer toe, mét de zo nodige regen. En tot ziens!