Duurzame Huizen Routen Nijkerk 2024

Plan uw bezoek tijdens Duurzame Huizen Route 2024

Dit is uw kans om een kijkje te nemen bij iemand anders die al een duurzame maatregel (of heel veel) heeft genomen aan zijn huis. U kunt zich nu inschrijven voor de open dagen van de Duurzame Huizen Route op 2 & 9 november 2024.

Open dagen

In heel Nederland mag u huizen bezoeken en vragen stellen aan woningeigenaren die al hebben verduurzaamd. Zij vertellen u graag over hoe ze het hebben aangepakt en  hoe ze dat nu ervaren. U kunt een huis in de buurt kiezen, maar ook het type huis waar u zelf in woont, of een woning bezoeken waar ze de maatregel(en) hebben genomen waar u specifiek meer over wilt weten.

Duurzame Huizen Route in Nijkerk

De Duurzame Huizen Route is een landelijk evenement waar veel provincies en gemeenten aan meewerken. Ook gemeente Nijkerk. Want we helpen onze inwoners graag op weg met het verduurzamen van hun huis en tuin.

Energieloket

Heeft u behoefte aan persoonlijk advies? Het Energieloket van Nijkerk geeft gratis advies en antwoord op uw vragen over energie besparen, duurzaam (ver)bouwen en subsidies hiervoor. Het Energieloket kan u op allerlei manieren helpen met de eerste stappen.